Linux Set top box proothei o OTE !!!

DJ Art djart at linux.gr
Fri Dec 21 01:17:00 EET 2001

On Thursday 20 December 2001 00:21, Christos Ricudis wrote:

> Ton 6128 prepei na ton eixa parei to 1985, nomizw gyrw stis 80.000.
> Ayto shmainei plh8wrismos 10.6%. Mhpws einai ligo la8os ta noumera
> sou?

ίσως το συγκεκριμένο παράδειγμα να παραδεχτώ ότι ήταν λίγο ατυχές.
:-)

ίσως όλως τυχαίως το 85 που το είχε πάρει ο πατέρας μου εγώ να ήμουν 3
χρονών ;-) και ίσως επίσης όπως είπα, αλλιώς τα 80 χιλιάρικα τότε,
αλλιώς σήμερα.
3 χρονών μάλλον δεν μπορούσα να συνειδητοποιήσω τα λεφτά, I guess ;-)

(κάτι θυμάμαι αχνά 4 χρόνια αργότερα που μπορούσα πλέον να το
ψιλο-χρησιμοποιώ ότι δεν μου φαινόταν και τόσο φτηνό για την εποχή του
;-)
--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?