Internet radio (mms)

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Thu Dec 20 23:13:01 EET 2001

On Thu, 20 Dec 2001, Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:

> Υπάρχει κανένα πρόγραμμα που να δουλεύει με τους δικτυακούς
> ραδιοσταθμούς που έχουν url της μορφής mms://example.com/lulu;
> Έψαξα στο Google και είδα ότι το MPlayer υποστηρίζει το πρωτόκολλο αυτό,
> αλλά όταν το δοκίμασα δε μου δούλεψε - έχω την εντύπωση ότι δεν του
> αρέσει που έχουν μόνο audio stream, χωρίς video.

 Otan o mms dinei ta data mesw http tote NAI, o MPlayer to paizei to
stream (--enable-streaming sto configure tou). An omws to stream exei
ginei encapsulate me ayto to hli8io mms protokolo ths MS tote thn ekatses.
An breis tropo pesto kai se mena.
 Ola ta programmata pou exw dei na yposthrizoun mms (kai exw dei polla),
ola tous (ma OLA tous gamwto) yposthrizoun mono http streaming. Otan o
server paizei me mms den mporoun na kanoun tipota. Apo oti exw diabasei
omws den prepei na einai dyskolo na kaneis thn apokwdikopoihsh tou mms
layer pou bazei h MS, apla den to exei kanei kanenas mexri twra.

(otan blepeis ena stream ths morfhs mms://kokos/lola.asf den mporeis na
3ereis ek twn proterwn an paizei aplo http streaming h exei kai mms)