DVD (was: Re: Linux Set top box proothei o OTE !!!)

Άγγελος Οικονομόπουλος lydwigvernon at yahoo.co.uk
Thu Dec 20 23:11:01 EET 2001

Vasilis Vasaitis wrote:

>   Με MPlayer [0] λούστηκες; Δεν ξέρω ειδικά με το DVD τι κάνει, αφού δεν
> έχω, αλλά αυτό το πρόγραμμα είναι πολύ κορυφαίο: ανοίγει τα πάντα από
> αρχεία video, έχει οχτακόσιους τρόπους να τα στείλει στην οθόνη, είναι
> αρκετά γρήγορος και ποιοτικός επίσης [1]. Σβήσε ό,τι xine, oms, smpeg
> έχεις στον δίσκο και βάλε αυτόν να ξενοιάσεις.
 Με divx τα πάει μιά χαρά. Με dvd δεν ξέρω. _Απαιτεί_ gcc 2.95.3 και αν
τρέχεις Mandrake, you're out of luck. Το είχα δοκιμάσει σε ένα slak sandbox
αλλά μέχρι πριν από ένα μήνα (που χρειάστηκα το χώρο γιά κάτι πιό χρήσιμο
από διεστραμένα sources) δεν το δοκίμασα με dvd...
>   Αν και, με την κάρτα που έχεις που απ' όσο ξέρω υποστηρίζει Xv, δεν θα
> έπρεπε να έχεις προβλήματα γενικά σε τέτοια πράγματα, τι να πω...
Το βασικό πρόβλημα είναι ότι όλα τα X-extensions υποστηρίζονται μόνο από
τους binary-only drivers της NVidia. Αυτό σημαίνει πολύ απλά ότι δεν
υπάρχει περίπτωση να δώ dvd/divx στό FreeBSD με τον gcc-2.95 παρά μόνο με
aalib :(
Βέβαια μην τρελαθούμε και ο Xine παίζει άψογα divx, avi, mpg και χίλια
άλλα, έχει και υποστήριξη μενού(για dvd). Στα dvd η κατάσταση δεν είναι
δραματικη αλλά πάντως υπάρχουν αρκετά κολλήματα. Τώρα, αν κάποιος μου πεί
ότι βλέπει άνετα dvd σε CPU<PIII/700(ή Athlon/500 :) θα κάτσω αύριο κιόλας
να φτιάξω έναν cross-compiler στο FreeBSD και κατόπιν gcc-2.95.3, αλλά αν
δεν έχω ελπίδες ότι θα πάρω καλύτερα αποτελέσματα, μάλλον θα το αφήσω γιά
ένα βαρετό, κρύο βράδυ του Γενάρη...

> [0] http://mplayer.dev.hu στα δικά μου bookmarks, αν και αλλάζει σελίδες
> [σαν
> χαμαιλέοντας.
Πράγματι τώρα είναι mplayerhq.hu :)

> [1] Να είχε και καθόλου κώδικα της προκοπής ρε παιδί μου... Αυτός δεν
> διαβάζεται.
Εννοείς ότι κάθισες να τον διαβάσεις; Έχεις πολύ γερό στομάχι

--
"If geiger counter does not click,
the coffee, she is just not thick"