KWord 1.1 & greek TrueType print

Nikolaos Dionysopoulos nikosdion at yahoo.gr
Thu Dec 20 22:26:00 EET 2001

"George Daflidis-Kotsis" <gdk at demon.net> wrote in message
news:mailman.1008841088.10987.linux-greek-users at lists.hellug.gr...

> On Thu, Dec 20, 2001 at 10:35:00AM +0200, Nikolaos Dionysopoulos wrote:
>
> > encoding? Toso an8ellhniko GUI? Oute o Etzebit na to'xe ftiaksei! :)
>                                          ^^^^^^^
>
> Ti einai auto? Ypersunolo tou Gigabit?

E, oxi ki etsi nte! Graphical User Interface, koinws Graphiko Periballon
Ergasias.

Ama to elega OS 8a me pernate me tis ntomates giati to OS ka8orizetai apo
ton kernel kai oxi apo to grafiko perivallon, kati to opoio katalave mexri
kai h
Micro$oft kai sta XP se afhnei na kseskiseis to GUI oso 8es ;)

Nikos Dionysopoulos