Linux Set top box proothei o OTE !!!

DJ Art djart at linux.gr
Wed Dec 19 23:37:01 EET 2001

On Wednesday 19 December 2001 15:17, Dimitris Stasinopoulos wrote:

> O Aggelos mallon ennoei o,ti to na les oti me 400k pairneis "metrio
> PC me ta ftinotera perifereiaka kai hardware epano" akougetai san
> logos kakomathimenou paidiou pou o mpampakas
> giatros-dikigoros-megalokarxarias tou exei panta to latest and
> greatest Alpha me 60.000 BogoMIPS ktl ktl.

Κοιτάχτε να δείτε:

και ο Amstrad 6128 κάπου κοντά στα 400 είχε (πολύ λιγότερα, αλλά εκείνη
την εποχή τα εκείνα πολύ λιγότερα ήταν σχεδόν σαν τα τωρινά 400)

και τον Amstrad 1640 με ~400.000 τον είχε πάρει ο "μπαμπάκας"

και τον Cyrix 150 στην ίδια τιμή τον είχε πάρει.

όπως επίσης και ένα σύστημα με Celeron 333 άλλο ένα σύστημα με Celeron
566 και άλλο ένα με Celeron 733.
(Ναι, ξέρω, Celeron και τα μυαλά στα κάγκελα !!! :)

Επίσης, άλλο ένα σύστημα (τωρινό) με Athlon 1200. (όχι, αυτό το πήρε
ένας [κλασσικά] άλλος, [κλασσικά] άσχετος, [κλασσικά] που του το
"φτιάξανε" άλλοι και του το προτείνανε ....)

όλα αυτά τα συστήματα ήταν παραδοσιακά:

ο χωρίς καμιά φοβερή κάρτα γραφικών
ο χωρίς εκτυπωτή
ο χωρίς modem
o χωρίς Voodoo και εξωτικό hardware
ο χωρίς λειτουργικό
ο χωρίς την υπερκάρτα ήχου
ο και πάνω από όλα χωρίς κάρτα MPEG.

> Apla den tha einai state of the (dj) art.

Ακριβώς! ένα σύστημα που το φτιάχνεις εσύ και έχει περίπου κάτι
λιγότερο από 380.000 *ΜΕ* οθόνη, λίγο δύσκολα θα έχει μια καλή καρτά
ήχου, λίγο δύσκολα θα έχει μια καλή κάρτα γραφικών με μια ποιοτική
(state of the art) ευκρινέστατη έξοδο TV-out, και δυστυχώς δεν θα έχει
DXR3/Hollywood+

άρα μιλάμε για μετριότητες. εντάξει η κάρτα ήχου και η VGA, αλλά αν δεν
έχει τουλάχιστον μια MPEG h/w κάρτα αποκωδικοποίησης (ποιά άλλη ?? μόνο
η DXR3 κουτσο-υπάρχει γύρω στα 30 χιλιάρικα), ε, δεν θα είναι για να
βλέπεις DVD αραχτός και άνετος, πώς να το κάνουμε ???

Επομένως, αυτό που ήθελα να πώ χωρίς νεύρα (γιατί άλλωστε κουβεντούλα
κάνουμε way off topic), είναι πως για αρχική τιμή 388.000 χιλιάρικα
*ΜΕ* δόσεις το βρίσκω κάπως λογικό.

και ξαναλέω: το σύστημα των 400.000 χιλιάδων εγώ το εννοώ *ΜΕ* οθόνη
(όχι με οθόνη που βγάζει μάτια, όμως ;) Γιατί PC χωρίς οθόνη είναι σαν
μια τρύπα μέσα στο νερό ....  (εκτός αν έχετε εκείνη την 100Hz Grundig
των 900.000 δρχ, αλλά τότε σιγά τα πολλά λεφτά που έχει το TV-box ;-)

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)