Linux Set top box proothei o OTE !!!

DJ Art djart at linux.gr
Wed Dec 19 10:44:01 EET 2001

On Wednesday 19 December 2001 07:00, Fanis Dokianakis wrote:

> Isos me kaliteri timi na ajize.

μα έτσι κι αλλιώς, δεν απευθύνεται σε σένα ;-) Απευθύνεται σε αυτούς
που δεν θέλουν να ανακατευτούν με PCιά και μπούρδες, αλλά παρόλα αυτά
θέλουν Internet.

> To kako einai oti einai psiloakrivo, 24 doseis ton 16.200drx
> me ta idia lefta perneis ena poly ipsiloteron dynatothton pc
> me sindesi sthn tileorasi, opote anthrakas o thisayros.

Η τιμή βγαίνει συνολικά 388.000 δρχ. Άρα φαντάζομαι πως η μετροιτής
βγαίνει πολύ λιγότερο. Με τόσα λεφτά, ναι μεν αγοράζεις κάτι το οποίο
οπωσδήποτε δεν είναι Pentium, αλλά δεν αγοράζεις και το φοβερό PC,
αγοράζεις και μέτριο PC και με τα φτηνότερα περιφερειακά και hardware
απάνω (φτηνή motherboard, φτηνή κάρτα ήχου, κλπ ....)

Εκτός αν μου πείς "δεν βάζω οθόνη" διότι θα το έχω για TV-Box. Και εδώ
υπάρχει το πρόβλημα. Γιατί χωρίς οθόνη, αυτό σημαίνει πως θα θέλεις και
VGA card με TV-out για να χειρίζεσαι το OS και MPEG-card για να βλέπεις
τις ταινίες. Να σε δώ μετά να αλλάζεις συνέχεια τα καλώδια ;-)

αν και πάλι πείς "τί να την κάνω την MPEG κάρτα", θα απαντήσω "το
OraLnyx προσφέρει κάτι παραπάνω από το ταπεινό σου PC ;-)"

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)