KWord 1.1 & greek TrueType print

Nikolaos Dionysopoulos nikosdion at in.gr
Tue Dec 18 21:26:00 EET 2001

Aristides Kontogeorgis wrote:

> Στις Τρι 18 Δεκ 2001 16:53, ο/η Nikolaos Dionysopoulos έγραψε:
>> Kalhspera se olous.
>>
>> Plhrofories Systhmatos :
>> Linux Mandrake 8.1
>> Epson 480SXU (USB) printer
>> TrueType (windoze) fonts,imported mesw DrakFont
>> Systhma ektypwshs CUPS + gimpprint (ap'oti katalavainw)
>
> An exeis grhgorh prosbash sto dyktio
> dokimase na kaneis upgrade se kde 2.2.2 kai isws sto
> kainourgio kword (1.1.1)
> Ta problhmata ektypwshs me ellhnika pou eixa me ton konqueror tou
> 2.2.1 ly8hkan me to 2.2.2 kai apo oti eixa dei eftege h qt

Dokimasa na katebasw tis nees qt-libs (thn 2.3.1 an den apatwmai)
kai to neo KOffice 1.1.1 alla kai pali ta idia mou kanei. To KDE
2.2.2 den to katebasa giati einai yperbolika megalo gia thn dial-up
syndesh mou. Pantws ypopsiazomai oti mallon den exei sxesh me thn
Qt. BTW, dhlwsa kai to path tou fontdrake ston X server, alla oute
kai ayto boh8hse :(
--
Nikolaos Dionysopoulos
Student of Mechanical Engineering @ AUTh