KWord 1.1 & greek TrueType print

Nikolaos Dionysopoulos nikosdion at yahoo.gr
Tue Dec 18 16:56:01 EET 2001

Kalhspera se olous.

Prin ksekinhsw prepei na dhlwsw oti brhka kati sxetiko sta
archives ths listas alla de me kalypse kai zhtw th boh8eia
sas, an mporeite bebaiws.

Perigrafh problhmatos :
Otan prospa8w na typwsw TrueType (windows) grammatoseires me
ellhniko encoding (ISO-8859-7) mesa ap'to KWord, h ektypwsh
mpainei sthn oura, alla to status tou CUPS leei "Processing..."
ep'aoriston (to perimena mexri kai... 12 wres!!).
To problhma ayto symbainei mono me TrueType fonts (pou phra ap'ta
windows) kai mono sto ellhniko encoding. An typwsw me opoiodhpote
allo encoding h an typwsw p.x. me tis grammatoseires ths Graphis
(akomh kai me ellhniko encoding) ola pane roloi.

Plhrofories Systhmatos :
Linux Mandrake 8.1
Epson 480SXU (USB) printer
TrueType (windoze) fonts,imported mesw DrakFont
Systhma ektypwshs CUPS + gimpprint (ap'oti katalavainw)

Dokimasa kati pou brhka sta archives ths listas alla :
a)Ta locales einai ola ellhnika (el),ara den exw tpt na
  kanw ekei kai
b)Dokimasa na peiraksw to Fontmap opws elege sto archive
  alla den eida kamia allagh.

Ka8e protash/idea/klp eyprosdekth me xara kai eygnomwsynh :)

Eyxaristw ek twn proterwn gia to xrono sas
--
Nikolaos Dionysopoulos
Student of Mechanical Engineering @ AUTh