X11 pointer fun

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Dec 18 01:11:01 EET 2001

Hello Giorgos!

  On 17 Dec 01, Giorgos Keramidas wrote to All with subject "Re: X11 pointer
fun":

 GK> me black background, alla genika to white background me boleuei
 GK> otan eimai pano apo kaaaamposes ores sto monitor kai den mopro se black
 GK> background na ksexoriso ti paizei.

Ah, anti8etws, emena me kourazei to aspro. Moy gamei to mati, kyriolektika. Oxi
toso oso ta pixmaps-tapetsaries poy kollane arketoi sta *-terms toys, alla me
kourazei. Long live mayrila.

Akoma kai sto CDE moy poy exw ftiaksei ena teleio syndiasmo mwb xrwmatwn (mwb
background, ligo mwbotero window decoration ktl ktl), to dtterm background
einai PANTA mayro.

 GK> Se console me boleuei kalutera to black background, alla sta X
 GK> fainetai athlio (thank you Sony trinitron, now please DIE).

To *MAYRO* sou fainetai a8lio sto monitor sou? Dokimases anti gia LSD na pareis
kati allo poy de dhmiourgei optikes parais8hseis?

--
Christos Ricudis

If god us wanted to RPN use, he would us made this way talk