hd

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Mon Dec 17 17:16:01 EET 2001

On Mon, 17 Dec 2001 16:46:37 +0200, Άγγελος Οικονομόπουλος wrote

> Ti ekanes esu? mou esteiles mail se 4 wres grafontas me kanonika.

Κάνεις λάθος, έριξα μια ματιά στο howto και δεν βρήκα κάτι που να με ενδιαφέρει
στην παρούσα φάση.

> An ESU 3ereis kalutera ti xreiazetai na ma8eis tote giati mou zhthses
> references?

Γιατί απλώς δεν ήξερα που να τα βρω, ήθελα να μάθω περί boot flag και
που μπορώ να βρω τι ακριβώς γίνεται σ' αυτά τα 512 πρώτα bytes του
δίσκου.

> Oxi to esteila ws omologia ths dikhs mou blakeias pou summeteixa se thread
> me 20 posts (misa dika mou), egrapsa miso howto, mantepsa oti esu exeis
> kolhma me to boot flag, sou e3hghsa ti ekanes la8os kai sou edwsa kai links
> gia na ma8eis kati parapanw.

Ε νομίζω δεν βγαίνει άκρη, είχα ένα πρόβλημα και λύθηκε και κατάλαβα μερικά
πράγματα, δεν το σταματάμε εδώ; ανούσιο είναι πλέον.

Δ.