SOLVED: LILO MBR

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Sun Dec 16 21:06:26 EET 2001

Ωραία φτιάχτηκε το πρόβλημα, αλλά δεν κατάλαβα το 'γιατί' :-)
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, υπέθεσα ότι το boot flag 0x80 το βάζουμε στην
περίπτωση που κάνουμε install το lilo στο root partition, δεν κατάλαβα τον λόγο
που βγάλαμε το boot flag από τα παραθύρια. Οπως το βλεπα εγώ πριν το θέμα, δεν
θα το βγαζα ποτέ το 0x80 από κει μιας και πίστευα ότι δεν θα bootάρει. Αν δεν
σου κάνει κόπο εξήγησέ μου σε τι χρησιμεύει το boot flag, ή τουλάχιστον κάποιο
αναλυτικό reference.

Δ.