LILO MBR

Άγγελος Οικονομόπουλος lydwigvernon at yahoo.co.uk
Sun Dec 16 18:51:01 EET 2001

Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:

> Dimitris Mandalidis wrote:
>
>> On Sun, 16 Dec 2001 17:35:16 +0200, Άγγελος Οικονομόπουλος wrote
>>
>>> Me alla logia agaphte dhmhtrh o lilo sthn / einai par8enos. Gia na
>>> xrhsimopoih8ei 8a prepei eite na kaneis chain loading apo ton lilo sto
>>> mbr eite na kaneis ena dd if=/dev/zero of=/dev/hd? bs=512 count=1 kai na
>>> oriseis san bootable thn /
>>
>> Λοιπόν κοιτάξτε τι έκανα εκεί που το ψαχνα. Μπαίνω στο παράθυρα, καθαρίζω
>> το MBR (δεν ξέρω πως γίνεται στο linux :-(
> blepe thn "dd"
kai prin prolabeis na kaneis th malakia me to "dd if=/dev/zero ..." gia na
ka8ariseis to mbr labe upopsin oti auto 8a sbhsei kai to partition table.
(sorry alla gia enan peiragmeno san kai emena einai autonhto oti _panta_
exeis ena(kai 2 kai 3) backup tou mbr kai tou partition table (antoistoixa
kai gia ta oxi-master))

--
"If geiger counter does not click,
the coffee, she is just not thick"