Pros mailman-owner

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Fri Dec 14 11:19:01 EET 2001

On Thu, Dec 13, 2001 at 07:41:00PM +0200, Tsagatakis Giannis wrote:

> Me 195$ ton mina exeis apokleistiko mixanima diko su stin Ameriki, me
> etoimostimena Web Server Mail Server, ose IP theleis  ke 20GB disko. Isos
> na fgainei ftinotera apo to ADSL .

OK, kai ta DivX pou 8a katebazeis 8a ta blepeis me eikona mesw webcam kai
hxo mesw thlefwnou pou 8a kaneis sthn etairia pou sou dinei ton server; kai
meta 8a ta sbhneis.

Na rwthsw kati, kai xwris pare3hghsh dhladh, auto twra to skefthkes kai to
eipes?

--
[george daflidis-kotsis - systems admin,web/e-commerce - gdk at demon.net]
["I grow old always learning" - "I know one thing that I know nothing"]