Pros mailman-owner

Thanos Kyritsis listman at hellug.gr
Thu Dec 13 04:59:02 EET 2001

On Wednesday 12 December 2001 17:54, Dimitris Stasinopoulos wrote:

> Nomizo oti tha itan arketa sofo ston mailman na ginei enabled i
> rithmisi gia Reply-to: list, exei katantisei ligo aidia to pragma.

Το θέμα αυτό έχει συζητηθεί εκτενώς στο παρελθόν (πολύ πρίν αναλάβω
εγώ) και έχει έρθει στην κατάσταση που βρίσκεται τώρα. Είναι μια
κατάσταση που δεν προτίθεμαι να την αλλάξω.

Σε παραπέμπω στα archives. Εκεί θα βρείς όλα τα επιχειρήματα από την
παλιά συζήτηση.

> -------
> http://www.freemail.gr - δωρεάν υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Και επί της ευκαιρίας, αυτό το πράγμα που πήγε και έβαλε η freemail
είναι λίγο σπαστικό (όπως επίσης σπαστικά είναι τα διαφημιστικά των
Yahoo και κάποιων άλλων).

Γιατί δεν χρησιμοποιείτε έναν πιο normal SMTP server ?? (του ISP π.χ.
??)