ispell,samba,lpr

Bill Giannakopoulos ( Βασίλης =?iso-8859-7?b?IMPp4e3t4erv8O/16+/y?=) BillG at hellug.gr
Wed Dec 12 23:01:02 EET 2001

Πρώτα απο όλα θα ήθελα να ευχαρηστήσω τα μέλη τη λίστας που απάντησαν την
προηγούμενη φορά στις ερωτήσεις μου και με βοήθησαν να προχωρήσω στο επόμενο..
Τα ελληνικά στο ispell μπήκαν αλλά το πρόβλημα είναι οτι στο kcontrol είναι
δηλωμένο το iso8859-2 και αν και το λαλάζω σε 7 παταω εφαρμογή οταν κλείσω το
kcontrol και ξαναμπώ μου το βγάζει πάλι σε 2. Το πρόβλημα της κωδικοποίησης
είναι πολύ σοβαρό. διότι δεν μπορώ να ελέγξω το κείμενό μου.

Επίσης με το samba έχω κάτι μικροπροβληματάκια. Απο τα windows και όχι απο το
linux πρέπει να λείπουν κάτι προτωκολλάκια η κάτι τέτοιο διότι το linux δεν
μπορεί να συνδεθεί με ένα windows ME. Είμαι σίγουρος οτι φταίνε τα windows με
κύριο λόγο οτι ξανα έβαλα την προηγούμνη διανομή που είχα και συνεργαζόταν με
windows και δεν συνεργάζεται ούτε και αυτή. Αν έχετε καμία ιδέα είμαι όλος
μάτια

Σαν αποκορύφωμα το πρόβλημα με τον εκτυπωτή δεν το ευσα. Μου είχατε πεί να
κοιτάξω για ένα αρχείο αλλά δεν κατάλαβα και πολλά. Δεν θα έπρεπε αλλά μάλλον
αν και ασχολούμαι καιρό με το linux είανι πολλά αυτά που πρέπει να μάθω. Λίγο
πιο μασημένα αν μπορούσε ο οποιοςδήποτε!!!Ευχαριστώ

Υ.Γ. Υπενθιμίζω για όποιον καλό άνθρωπο έχει όρεξη να με βοηθήσει ότι έχω
Linux SuSE 7.3 με canon BJC-4200. Ευχαριστώ και πάλι