debian installation

Yannis Kotsinos zookie at med.auth.gr
Wed Dec 12 17:51:02 EET 2001

public Person AggelosOikonomopoulos extends local.linux.greek.users {

//Yannis Kotsinos wrote:
//
//> Prox8es epsaxna ta archives gia na sthsw ellhnika sto freeBSD.
//
//Eixes periergeia gia to ti 8a ebriskes h pragmati den ta exeis sthsei (sthn
//periptwsh auth www.bsd.gr)?

apo bsd.gr katebasa to grsupport, alla apo ta archives brhka info gia
X. Omws se tcsh me setenv LANG el_GR.iso8859-7 (sorry an kanw la8os
alla einai apo mnhmhs, den eimai spiti) kai mia apo ta idia gia thn
LC_ALL doyleyan swsta ta locale sta X alla oxi kai to mapping sthn
konsola opoy paroysiasthkan problhmata. Ena poy 8ymamai htan to oti
anti gia kefalaio "S" ellhniko egrafe mikro "d". Ayto ly8hke dinontas
sta idia vars thn timh ASCII [1] (incopatible keymap definitions?).

Kai fysika sta x dokimasa thn tyxh moy, parea me thn strace,
prospa8wntas na dw poy psaxnei el, compose ktl, ktl. sto na sthsw ton
xfree86 4.1 me option el alla dystyxws apetyxa kai to gyrisa sto xgrk,
poy brhka sto idio reference to opoio doyleyei roloi. still though...
tsatisthka  >:-(

uname -a epistrefei 4.4-RELEASE.

[1]
<http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2001-February/091807.html>
}
--
Seen on Google:
"Who is BSD and why should we free him???"