Greek in RedHat (ultra)mini-HOWTO

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Wed Dec 12 10:43:02 EET 2001

 Meta apo poly kairo apofasisa na egkataleipsw to wmgrkbd kai na
akolou8hsw th lysh pou polloi apo esas onomazetai "swsth". Dhladh na peisw
ta X na allazoun plhktrologio apo mona tous, xwris e3wterikh boh8eia.
 Oi allages pou xreiasthkan htan oi e3hs:

1) vim /etc/X11/XF86Config-4
Vim commands:
/#Option	"XkbVariant"      (anamesa sto Option kai sto " yparxei
				   ena tab pou 8a bgalete patwntas CTRL-V
				   kai meta TAB)
2W
grp:alt_shift_toggle,grp_led:scroll
ESC
:wq
telos twn vim commands.

2) vim /etc/sysconfig/i18n
Vim commands:
LC_CTYPE="el_GR"
ESC
:wq
telos twn vim commands.

3) Gyriste sta X kai pathste CTRL-ALT-BACKSPACE

Teleiwsate, mporeite na xareite th dhmiourgia sas. Me alt kai shift 8a
deite to lampaki tou scroll lock na anabei kai an exete ellhnika fonts
sthn efarmogh sas 8a grapsete kai ellhnika. Mageia! Kai 8a exete kai thn
eyxaristhsh oti ftia3ate ta ellhnika sto systhma sas me ena toso prohgmeno
editor opws to vim.

Shmeiwsh: to step 2 einai poly shmantiko kai den to brhka na to exei
anaferei kanenas sas. Ean exete to RH sas sto runlevel 5 o tropos pou
eblepa me export LC_CTYPE... prin to 3ekinhma twn X den 8a doulepsei. Gia
na 8esete thn LC_CTYPE prin 3ekinhsoun ta X 8a prepei na mpei sto i18n
file.

PS2. To na exete ellhnika sto KDE sas den me endiaferei ka8olou!