debian installation

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Tue Dec 11 17:51:01 EET 2001

On Tue, 11 Dec 2001 16:44:08 +0200, NKanellopoulos wrote

> XF86Config. Ο υπολογιστής υπάρχει για να πολλαπλασιάζει τον
> χρόνο μας, όχι για να τον εκμηδενίζει. Εγώ αυτό απολαμβάνω
> στο UNIX, την αυτοματοποίηση στα δικά μου μέτρα, η οποία
> μου γλιτώνει πολύ χρόνο. Γράφω ΜΙΑ φορά ένα σκριπτάκι
> και γλιτώνω ΧΙΛΙΑΔΕΣ κλικ.

Γι' αυτό δεν τίθεται θέμα, κι εγώ εμπιστεύομαι τον εαυτό μου στα
scriptακια που γράφω αλλά δεν εμπιστεύομαι τους άλλους. Πχ αν εσύ γράψεις
ένα script θα κάτσω να το δω και 100% θα το πειράξω (αν ξέρω την γλώσσα
που το γραψες βέβαια). Πχ το XF86Config δεν το εμπιστεύομαι γιατί παίζει
με το hardware μου, προτιμώ να σκιστώ στα mans παρά να τα κάνω μ' αυτό. Το
ίδιο συμβαίνει και με αυτά τύπου yast, linuxconf ποτέ δεν θα ξεπεράσουν
την ευχρηστία του γράψτα_με_το_χέρι οπότε δεν είναι απολύτως χρήσιμα. Και
προσωπικά δεν θυσιάζω την ευελιξία μου, με την αυτοματοποίηση απλώς
πραγμάτων. Αλλώστε παίζοντας συνέχεια με Yast και τα συναφή δεν μαθαίνεις
και σπουδαία πράγματα :-)

Δ.