Asxeto - WARNING

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Tue Dec 11 14:11:02 EET 2001

On Mon, 10 Dec 2001 23:27:27 +0000, George Daflidis-Kotsis wrote

> From: "Papadimitriou Aristotelis" <_aridan at ath.forthnet.gr>
> To: gdk at demon.net
> Subject: Re: Re: One Ctrl+D to logout in Slack-8
> Date: Tue, 11 Dec 2001 00:08:48 +0200

Μα τι διάολο ακόμα να το φτιάξει, την προηγούμενη βδομάδα μου στείλε κάτι hex
digits με αντιστοιχίες στα δεκαδικά. Αν προσέξεις όμως το username '_aridan'
δεν υπάρχει, τώρα μέσα σ' αυτές τις μέρες θα σου ρθει άλλο ένα με την σωστή
διεύθυνση :-)))))

Δ.