kerkis font problem

Nikos Zissimos slashman at mail.com
Tue Dec 11 12:21:02 EET 2001

Xairete!

To problhma ths dior8wshs tou aplou sigma se teliko sth leksh "Pinakas" sta captions twn pinakwn ly8hke me thn epembash sto arxeio 'greek.ldf' symfwna me tis odhgies tou Antwnh Tsolomyth:

>...Av ayto pou exeis dev eivai poly palio tote mia apln lysh
>eivai n ekshs. Antegrapse stov katalogo pou ergazesai to arxeio
>greek.ldf to opoio yparxei kapou stnv egkatastash sou (locate greek.ldf).
>Avoikseto stov agapnmevo sou editor kai kapou 0a deis va leei
>\def\tablename{P'inakas}%
>Allakseto ayto se
>\def\tablename{P'inakac}%

8a me endiefere poly (apo TeXnikhs apopshs) na ma8w to logo pou de leitourgei h aytomath metatroph tou aplou s se teliko me thn kerkis. Yparxei tipota sxetiko se kapoia tekmhriwsh?

Big Lebowsky kai Antwni - sas efharistw.

Nikos N. Zissimos

--

Nikos N. Zissimos

http://www.mail.com/?sr=signup