Tonoi se SuSE 7,3

Panos Hilaris ailouros at hotmail.com
Mon Dec 10 16:11:01 EET 2001

Nikos Ladis wrote:

> Στις Δευ 10 Δεκ 2001 12:09, γράψατε:

> Kalispera Gianni
> To provlima mou einai apla oti den emfanizontai tonoi pouthena. Oute se
> konsola oute se kapoia efarmogi tou KDE kai fisika oute se Staroffice 5,2 i
> 6.0.
> Afto pou eipes den eihe kapoia epidrasi stin simperifora tou pliktrologiou
> kai sin tois allois ekane to sistima na pigainei les kai eihe 16MB mnimi anti
> gia 160MB pou ehei kanonika :-)))
>
> To paralogo einai oti afti i vlakeia simvainei opote ekeino thelei. Diladi se
> [...]

Eixa ena paromoio problhma se Mandrake 8.1 se dyo mhxanhmata, sta opoia
pisteya oti eixa kanei akribws stis idies ry8miseis.  Sto ena den
mporoysa na gracw ellhnika tonismena grammata, enw sto allo den yphrxe
tetoio problhma.  Telika, apodeix8hke oti sto problhmatiko mhxanhma, h
metablhth environment LANG eixe thn timh el_GR anti gia el.

Oi ry8miseis me tis opoies bgainoyn ellhnikoi tonoi kai sta dyo
mhxanhmata einai gia mena:

LC_CTYPE=el_GR
LANG=el

Elpizw ayto na se boh8hsei.