Tonoi se SuSE 7,3

Nikos Ladis nikosladis at yifan.net
Mon Dec 10 10:36:03 EET 2001

Kalimera,
             Antimetopizo to eksis provlima me ta ellinika sto KDE konsola
klp.
Se mia freskia egatastasi SuSE 7,3 ta ellinika paizoun kanonika pantou me
ekseresi tous tonous pou den paizoun pouthena!
Se anavathmisi apo 7,2 se 7,3 oi tonoi paizoun kanonika pantou kai se
staroffice 6.0 me truetype.
Prohtes ekana mia nea egatastasi stin opoia os ek tou thavmatos oi tonoi
leitourgousan. Tsekara tis rithmiseis ton trion mihanimaton kai eida oti
einai panomoiotipes. Alloste ta vimata pou akoloutho gia tin energopoiisi ton
ellinikon genikotera einai carbon opote mou fainetai paralogo na doulevoun
stin mia periptosi kai stin alli oxi.
Mia ipopsia pou eiha oti eftege to keymap den epalitheftike.

Exei antimetopisei kanenas afto to provlima?

Filika
Nikos Ladis