Agora laptop

Constantinos Antoniou costas at MIT.EDU
Sun Dec 9 19:56:02 EET 2001

Geia sas,

Skeftomai na agorasw ena laptop (eimai stis USA) kai exw katalijei se
dyo epiloges, alla den mporw na epibebaiwsw tin symbatotita me to linux.
Mipws exei kanenas kamia endeiji (thetiki i arnitiki?)

Exw psajei ta newsgroups, ta mobilix.org, linux-laptop.net kai ta alla
obvious resources (howtos, etc) alla den exw brei polla.

Ta mixanimata pou "paizoun" einai:

HP Pavilion N5495 kai Toshiba Satellite 5005-S504 (gyrw sta $1800 me
kati rebates)

Ta "melana shmeia" tou HP einai basika h karta grafikwn (Intel 830MG)
kai i dynatotita na deijei 1400x1050 stin LCD (pou mporei). Enas polwnos
eixe kataferei orismena pragmata prin apo ena mina, alla xwris na mporei
na dei konsola, me analysi 1200x1000 kai kollimata se diafores
periptwseis....

To mixanima ayto exei mobile pentium III sta 1.06GHz, kai 512RAM
@133MHz)

Twra an den paizei to modem ;h i karta lan, stin anagi bazw pcmcia... To
DVD-CDRW combo fantazomai na paizei...

To Toshiba twra fainetai pio strwto. Exei Nvidia GeForce2 Go (officially
supported) alla mono 1024x768 othoni. To usb floppy den einai crucial,
alla kalo tha itan na doulevei...

To mixanima ayto exei enan non-mobile Pentium 3 sta 1.1 kai mnimi sta
100MHz (anti gia 133 pou exei to allo). Synepws mallon tha einai (arketa
?) pio argo.

Oti boitheia, idea, kateythinsi gia "ereyna" tha einai poly
eyprosdekti...

Eyxaristw poly,

Costas