X11 pointer fun

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Sun Dec 9 18:57:02 EET 2001

On Sun, Dec 09, 2001 at 11:14:20AM +0200, Giorgos Keramidas
 <charon at labs.gr> was rumoured to have said:

> M' aresoun oi pointers pou exoun ta Windows.  To aspro mouse pointer
> einai pio eukolo na to "dw" sto monitor apo to default mauro me aspro
> border pou exei to WindowMaker p.x. opote ekatsa ki ekana to ejhs
>
> 	$ cd /tmp
>
> 	$ mkdir pointer
>
> 	$ cp /usr/X11R6/include/bitmap/left_ptr ./pointer
>
> 	$ cp /usr/X11R6/include/bitmap/left_ptrmsk ./pointermask
>
> 	$ chmod 644 *
>
> 	$ bitmap pointer
> 	  [ clickety click .. invert colours .. save		]
> 	  [ nai uparxei logos pou to mask den to kano edit	]
> 	  [ oxi den thelete na jerete pos to anakalupsa		]
>
> 	$ xsetroot -cursor pointer pointermask
>
> Mexri edo ola kala, alla ela pou to ilithio to xterm epimenei na
> deixnei otan o pointer einai mesa sto parathyro tou ton klassiko
> cursor (ekeinh thn athlia lepth grammh pou einai upoti8etai kalh gia
> na epilegeis keimeno, pizzes mple (nai apo to rokfor)).
>
> Opote amesos meta, diabazontas to xterm(1), kanoume kai ligo xterm
> resource hacking...
>
> 	$ xrdb -merge -
> 	XTerm*pointerColor: white
> 	XTerm*pointerColorBackground: black
> 	XTerm*pointerShape: left_ptr
> 	XTerm*background: white
> 	XTerm*foreground: black
> 	^D
>
> Kleiste ta hdh open xterm sas, kai trejte pali kana terminal.  Edo
> einai pou arxizete na xorophdate apo xara, eutuxismenoi pleon pou
> exete kai kai sto xterm kai sto desktop akribos ton idio, leuko, me
> mauro border, mouse pointer :)))

Hmm, nomizw oti o XC_xterm einai poly bolikos gia text selection, an
exei ta *idia* fg & bg xrwmata me to xterm kai oxi (px) black on white
swnei kai kala giati tote krybei oloklhro xarakthra! To pio kalo
handling se tetoia 8emata to exw dei sto aterm.
Pantws to parapanw twra poy to dokimasa einai omorfo, ektos apo to
aspro background. Pws kai gia poso to antexeis ayto? :)

> Jero, jero.. skotisthkate.
>
> -giorgos

Rgds,
/-sb.