Upgrade RedHat 6.2->7.2 provlima

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Sun Dec 9 17:13:02 EET 2001

On Sun, Dec 09, 2001 at 02:31:50PM +0200, Pavlos Parisshs
 <p_pavlos at otenet.gr> was rumoured to have said:

> [...]

Loipon, as mh genikeyoyme :) Sto Debian de 8a eixes pote problhma
kanontas upgrade apo palio se kainoyrio stable. Oyte sto *unstable*
den exw dei upgrade na spaei etsi to systhma.

An kai h alh8eia einai oti phdhkses toylaxiston 2 stable releases toy
redhat, den kserw kata poso yposthrizetai epishma kai exei dokimastei
to 6.2 -> 7.2, kai ti toy eixes kanei prin to upgrade :)

> To theorw aparadekto na mhn mporw na kanw upgrade sthn dianomh mou, mia
> diadikasia aplh kai grhgorh kai anti aftou
> na kanw backup kai ta sxetika.
> Sta xronia pou asxoloume me linux exw kanei 2 fores upgrade kai tis 2 eixa
> provlimata.
> Genika se afto to thema to linux me exei exei xalash asxhma.
>
> Anyway kyriakh shmera ti allo tha mporousa na kanw apo to na asxolithw me to
> linux.

Ayth einai kalh eykairia na dokimaseis to debian, sta archives exei
links gia ISO images toy testing klp. Anyway, kalh diaskedash :-PP

> Kai exei 9 mpofor sthn loutsa:(((((((((((((((((
>
> Kalh mas evomada na exoume,
> Pavlos

Rgds,
/-sb.