Sendmail dialup configuration

Giorgos Keramidas charon at labs.gr
Sun Dec 9 00:14:02 EET 2001

Hello John,

Please, prospathise na kaneis wrap to keimeno pou grafeis se kapoio
logiko mhkos grammhs, p.x. kati metaju 70-80 xarakthres.

On 2001-12-09 11:48:29, John Kotsinos wrote:
> Hello Lgu,
>
> Ypoti8etai oti exw setarei ton sendmail gia offline use, diabazontas
> ena ar8ro poy brhka online (http://www.hserus.net/dlhowto.html). Me
> bash ayto oi allages poy ekana sto diko moy .mc htan oi akoloy8es:
>
>    FEATURE(`use_ct_file')
>    define(`SMART_HOST', `my.provider.gr')

Tha prepe na einai arketo.

> Ennoeitai oti to ct_file anaferetai sto arxeio
> /etc/mail/trusted-users gia na bgalw to enoxlhtiko warning "tade
> user using -f". Apo oti fainetai to relaying doyleyei kanonika, to
> 8ema einai oti prose3a oti sta headers moy proste8hke to e3hs:

Kati allo exeis kanei kai prosti8etai to X-X-Sender: header, den
ftaiei to use_ct_file, oute to SMART_HOST.  Btw, to sendmail.mc pou
xrhsimopoiw edw kai kamposo kairo sto spiti, mporeis na to bouthjeis
apo to <http://people.freebsd.org/~keramida/sendmail.mc> :-)

> poy einai to diko moy local fake domain name. Ayto poy 8elw na
> rwthsw einai an 8ewreitai valid san mail ayto? H 8a prepei na paw
> sthn lysh twn header rewrite?

Ta X- headers den xrhsimopoiountai apo kanena MTA kanonika gia thn
prow8hsh tou mail, kai oi mailers mporoun kallista na ta agnooun.
P.x. sto .muttrc mou exei:

    # header weeding
    ignore *
    unignore from: date subject to cc reply-to
    # header ordering
    unhdr_order *
    hdr_order date from reply-to subject to cc

> Dhladh mhpws 8a dhmioyrghsei problhmata se kapoioys mailers? Se
> mutt, pine kai netscape poy dokimasa den eida kati, pera apo to oti
> mono o mutt 8ewrei swsto na to anaferei sta basika headers. Ante
> siga siga oloklhrwnetai to migration :-)

Mporeis na kanoniseis me ta ignore/unignore kai hdr_order/unhdr_order
sto Mutt na sou deixnei akribos ta headers pou sou aresei by default
ston pager tou.  See above.

-giorgos