προβλήματα με ένα domain

Thomas N. Stefanidis thomas at prometheas.gr
Wed Dec 5 22:21:01 EET 2001

Καλησπέρα,
Έχω ένα domain που μου δημιουργεί προβλήματα...Ενώ όλα τα άλλα domains
"παίζουν" μια χαρά,αυτό ξαφνικά σταματά να λειτουργεί με την μορφή
www.domain.com και λειτουργεί σαν domain.com,δηλαδή χωρίς το www.
Restart του apache και του dns(το πρόβλημα είναι μάλλον dns ή κάνω
λάθος?)δεν λύνει το πρόβλημα.....
Μετά από κάποια ώρα,το πρόβλημα λύνεται από μόνο του....Όλα τα domains
έχουν τις ίδιες ρυθμίσεις στο httpd.conf
Δεν μπορώ να καταλάβω τι στο καλό φταίει....Έχει κανείς σας καμιά
παρόμοια εμπειρία με κάτι τέτοιο?Από τα logs δεν βρήκα τίποτα το
παράξενο.
Χρησιμοποιώ apache 1.3.20 και 8.2.1-7 bind

Ευχαριστώ πολύ.

Θωμάς