περίεργο πρόβλημα με τα εικονίδια του gnome

Thanos Karagianniotis agk at med.auth.gr
Wed Dec 5 14:29:02 EET 2001

Καλησπέρα σε όλους

Χθές τελείωσα μία "χειροκίνητη" εγκατάσταση του GNOME 1.4 στο σύστημά μου. Χρησιμοποιώ RedHat, αλλά δεν έβαλα καμμιάς μορφής RPM. Η δουλειά έγινε από source tarballs.  Όλα παίζουν υπέροχα (και πολύ ταχύτερα από κάθε άλλη εγατάσταση του GNOME που έχω δει) εκτός από ένα πρόβλημα που έχω.
Στα πλαίσια που μου μπορώ να διαλέξω ένα εικονίδιο για μία εφαρμογή π.χ., (ή για μία συντόμευση στην επιφάνεια εργασίας, ή έναν εκκινητή στο panel) δεν εμφανίζεται το κουμπί επιλογής του εικονιδίου (αυτό δηλαδή που πατάμε και μας ανοίγει παράθυρο με τα εικονίδια στο όπου_έχετε_το_gnome/share/pixmaps για να διαλέξουμε το κατάλληλο) Απ' την άλλη μεριά μέσα από το gnomecc στο "File types and programs" πατώντας "Change icon" για κάποιο είδος αρχείων, όλα παίζουν όπως πρέπει.
Καμία ιδέα από κάποιον πιο έμπειρο στην εγκατάσταση του gnome ;;;
Εγώ σκέφτηκα ότι μπορεί να μην έκανα σωστό compile και να χρειάζεται κάτι επιπλέον για κάποια από τις glib/gtk+/gtk-engines , αλλά κοιτώντας τα README και τα Makefiles δε διαπίστωσα να έχω "χάσει" κάτι...

Θάνος

----
"Sometimes I speak
 tonite there's nothing to say