=?iso-8859-7?b?xer09fD+8+Xp8g==?=,Samba,ispellgr

Bill Giannakopoulos ( Βασίλης =?iso-8859-7?b?IMPp4e3t4erv8O/16+/y?=) BillG at hellug.gr
Tue Dec 4 23:05:01 EET 2001

Θα ήθελα να ρωτήσω κάποιον έμειρο να μου πει πως γίνεται να εκτυπώνει
ελληνικά σε SuSE Linux. Δεν το έχω αντιμετωπίσει μεχρι τώρα και απο τα howtos
δεν έβγαλα και καμια μεγάλη άκρη. Η αλήθεια είναι οτι δνε κοίταξα στη
λίστα,αλλά δεν νομίζω να υπάρχει για SuSE.

Κάτι άλλο τώρα. Έχω ένα μικρό προβληματάκι με το Samba. Συγκεκριμένα πρέπει
να μου λείπει μάλλον απο τα προτόκωλλα τον windows διότι αν και με το
LinNeighborhood δεν λειτουργεί, δηλαδή βγάζει σφάλμα όταν προσπαθώ να συνδεθώ
με windows υπολογιστή, απο τον konqueror μου βγάζει οτι ο υπολογιστής(ο
άλλος) δεν είναι samba host.ποιες είναι οι ρυθμίσεις για sambahost απο
windows; Πάντως αυτό στο samba.org δεν το είχε.

Τέλος, αν κάποιος έχει το ελληνικό ispell παρακαλώ να μου το στείλει με
e-mail ή να μου πεί που μπορώ να το βρώ. απο τότε που έκλεισε το eeea η SuSE
το έβγαλε απο τα προϊόντα της.