debian installation

DJ Art djart at linux.gr
Sun Dec 2 05:23:01 EET 2001

On Saturday 01 December 2001 17:17, Dimitris Mandalidis wrote:

> Ναι αλλά θα πρέπει να κρατήσω και τα src αρχεία των πακέτων
> σε περίπτωση που θέλω να αλλάξω παραμέτρους, κάτι σε src.tgz ; :-)

Δεν καταλαβαίνω το πρόβλημά σου. Παραπονέθηκες ότι το μόνο μειονέκτημα
στο Slack είναι ο packager και πως τα source tarballs που κάνεις
compile, δεν μπορείς να τα κάνεις remove.

Εγώ σου είπα έναν τρόπο σχεδόν παρόμοιο με αυτόν που φτιάχνονται τα
ίδια τα πακέτα του Slackware.

Απο κει και πέρα, αν είχες π.χ. RedHat, "θα κρατούσες και τα src αρχεία
των πακέτων σε περίπτωση που θέλεις να αλλάξεις παραμέτρους, κάτι σε
src.rpm" ?? --- Μάλλον όχι. Εδώ όμως η απάντηση είναι πως το tarball το
βρίσκεις ότι ώρα θές στο net ..

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?