gcc v3.0.1 vs gcc v2.95.3 -- KDE 2.2.1

Giorgos Keramidas charon at labs.gr
Sat Dec 1 21:24:01 EET 2001

On 2001-11-29 19:15:12, v13 at priest.com wrote:

> Gia tin akribeia, me gcc ginetai compile me warning, alla me g++ petaei error.

Tha prepe.  To <stdio.h> uparxei se C++ ?
Epeidh einai Megalh Malakia(TM) na xrhsimopoihseis *kai* stdio *kai*
iostreams, giati tha ginei tou buffer to kagkelo, ego pisteuo oti to
stdio.h tha prepe na exei panw panw ena:

	#ifdef __cplusplus
	#error Pas kala re malaka?  #include <stdio.h> se C++ programma?
	#endif

-giorgos