editor

Giorgos Keramidas charon at labs.gr
Sat Dec 1 21:04:01 EET 2001

On 2001-11-29 12:13:12, Dimitris Mandalidis wrote:
> On Thu, 29 Nov 2001 01:32:46 +0200, Giorgos Keramidas wrote

> Τι να σου κάνω πλάκα, είπα ότι ο joe είναι ο μόνος 100% 8-bit clean,
> δεν σε πιάνω :-)

Εννοούσα ότι ακόμα και για πιο .. πολύπλοκες δουλειές .. κι όχι μόνο
απλές, μια χαρά editor είναι ο joe.  Απλά ατυχώς το είπα με τρόπο που
μάλλον φάνηκε να λέει το αντίθετο.  *cough*

On 2001-11-30 15:39:07, Papadogiannakis Vagelis wrote:

> mallon se mena apantise dimitri, oxi se sena :)

Μπα, στο σωστό άτομο απάντησα :-)))
Μην μου αγχώνεσαι, φροντίζω μετά από κάνα δυο μαλακίες του παρελθόντος
να κάνω τα σωστά attributions.

-giorgos