debian installation

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Sat Dec 1 12:36:01 EET 2001

On Sat, 1 Dec 2001 03:41:34 +0200 (EET), Steve Stavropoulos wrote

>  Alla propantws, makria apo ayto ton diaf8orea pou legetai Slackware. Ayto
> einai to distro pou 8a se ma8ei na dineis tis pio asxhmes lyseis sta
> problhmata sou kai na nomizeis oti eisai kai swstos.

Χρησιμοποιώ slackware εδώ και 2 χρόνια, και σε πληροφορώ ότι δεν βρίσκω κάτι
το δύσκολο, ίσα-ίσα ξέρω που είναι το
κάθετι ανα πάσα στιγμή, το μόνο που με σπάει είναι που ο package manager είναι
χάλια, θα με βόλευε πολύ στο να ξηλώνω
πακέτα. Από την άλλη μεριά έχω δοκιμάσει και RedHat και με τσάντισαν δύο
πράγματα :

* τα redhat-specific scripts για να συνδεθείς στο net, κάτι if-up, if-cfg κλπ
κλπ τα οποία και έσφαξα πάραυτα και το
γεγονός ότι δεν βάζουν ατόφιο kernel και βάζουν κάτι patched, νομίζω είναι και
στο mandrake αυτό.

Και suse δοκίμασα αλλά δεν μ' άρεσε καθόλου, το μόνο που μου κινεί την
περιέργεια
να δοκιμάσω είναι το debian.

Δ.