HP 640C kritiki

Nick Apostolakis nickapos at agriroot.aua.gr
Thu Aug 30 22:18:01 EEST 2001

me kalypses apolyta.
auto pou ithela na dw itan an ypirxan drivers oi opoioi na ekmetalevontai
oles tis dynatotites tou ektypwti.
to suse me ti driver doulepse mipws exeis ypopsi sou?

eida tou drivers tis HP i opoia leei oti paizoun kala omws ithela kai mia
defteri gnwmi.

BTW oi drivers tis HP proteinoun gia spooler to printtool i to CUPS

|                   Nick Apostolakis                           |
|  e-mail: nickapos at agriroot.aua.gr n1978 at yahoo.com            |
|  Web Site: http://agriroot.aua.gr/~nickapos                  |