Provlima sto smtp meso outlook.

Evripidis Papakostas evris at source.gr
Thu Aug 30 21:22:00 EEST 2001

Nikolaos Ladis wrote:

> [...]
> to sendmail kai akolouthei kanonika i apostoli tou. To apotelesma einai oti
> ta minimata stelnontai sto sendmail x fores eos otou theorisei to outlook
> oti efigan. Ekana ena rlogin  ston server ( epitelous eimai se adeiaaaa)!!!!
> alla sta messages den vrika apolitos kapoia anafora provlimatos. Gia to
> sendmail ta minimata paralamvanontai kanonika kai amesos meta apostelnontai.
> To ehei antimetopisei kanenas? kserei pou ofeiletai?
>
> To provlima parousiastike (mallon, den eimoun ekei na to do) meta apo kapoia
> diakopi revmatos opou o server epese ligo anomala opos me pliroforisan :-)

xoris na eimai eidikos:

- pantos o mail server afoy ta esteile ta minimata einai profanes oti
responded within 60 seconds.
- episis afou den exei kai kapoio antistoixo error log sto maillog,
einai profanes pos kai to idio to sendmail to kserei pos ta esteile mia
xara ta mails (opos kai esy os atomo, opos kai aftos pou ta esteile os
atomo, opos kai aftos pou ta pire os atomo kai ta diavazei tora mia xara
apo tin othoni tou).

to Outlook vevaia eipes exei antitheti gnomi ?
giati den to petas? olous tous allous den iparxei logos na tous
petakseis. i einai anthopoi alithinoi i kanoun tin douleia tous sosta.