Unstable kernel

Pavlos Parissis p_pavlos at otenet.gr
Thu Aug 30 18:24:01 EEST 2001

When the time was Wed, 29 Aug 2001 19:56:44 +0300 (EEST), Steve Stavropoulos wrote....

Shmera den anteksa allo meta kai to xthesino crash tou 2.4.9 kai ekana gia prwth fora downgrade!!
O 2.4.9 kolise kai kata thn aposimpiesh tou 2.4.3 !!!!
kai meta to reset efaga sthn mapa ena manual fsck kai gia kana tetarto pataga enter se afta pou mou
evriske error!!!
Twra eimai me 2.4.5. an dw estw kai to paramikro crasharisma tha valw windows:)!!!
Gia na sovareftw kai ligo ollh istoria einai oti hmoun etoimos na paw sto server sthn douleia
kai na valw 2.4.x ,exei 2.2.19.
Alla den to kanw akoma, ekei trexei squid,samba,qmail,DNS,firewall kai kati alla kai den eimai
diatethimenos
na xasw thn statherwthta tou 2.2.19, trexei edw kai 6 mhnes xwris ena crash.

Spiti vevaia tha sinegeisw na vazw neous kernel mexri na vrw ton pio stable kai na ton valw ston
server.

Sxetika me olla afta pou hpothikan me thn swap,re paidia emena mia fora mono mou evala 2 MB sthn
swap.
MOlis ekana ena test anoiksa 10 netscape,10 mozilles,staroffice,xmms kai mou evale 5 MB swap o 2.4.5
prin gemhsh h mem mou.
Eixa 5-6 MB akoma sthn mem mou kai arxise na xwnei sthn swap.
Me ton 2.4.9 den tolmisa na to kanw fovithika....:)

Exw 256 RAM kai twra skeftomai na parw ena 256ari kai na paw sta 512 kai na kanw remove thn swap
entelos afou mou einai
axrhsth.

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life