Unstable kernel,ginete afto???

DJ Art djart at linux.gr
Tue Aug 28 16:17:01 EEST 2001

On Tuesday 28 August 2001 14:47, I.Ioannou wrote:

> Se gelasane, me 2.4.x theleis swap >= 2 X RAM

μισό λεπτάκι, ποιά ακριβώς είναι η μαλακία με τους 2.4.χ ???

διότι κι εγώ δεν έχω swap >= 2 X RAM, αλλά δεν παρουσιάζει κάτι το
μυστήριο. Η swap συνήθως είναι άδεια εκτός αν αρχίσω επίτηδες να ανοίγω
mozillες, netscape, konqueror, koffice, kde, quake3, staroffice, οπότε,
δεν αντέχει (192 ΜΒ RAM έχω), κάποια στιγμή χρησιμοποιεί το swap.

η μαλακία με τους 2.4.χ νόμιζα ότι είναι το γεγονός ότι αφού κλείσω όλα
αυτά που περιέγραψα πιο πάνω, το swap δεν αδειάζει, αλλά μένει σχεδόν
όπως ήταν (παρόλο που δοκιμάζω να ξανανοίξω κάποια από τα παραπάνω ή
κάποια προγράμματα που τρέχανε πριν ανοίξω τα παραπάνω) ....

(και νομίζω είχε συζητηθεί κι εδώ ??) δεν είναι αυτή η μαλακία ? ποιά
είναι ?

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?