Sendmail tales

roryt at roryt.gr roryt at roryt.gr
Sat Aug 25 13:42:00 EEST 2001

On Sat, Aug 25, 2001 at 10:56:09AM +0300, Christos Ricudis wrote:

> Doryforos gia UUCP sta 2400? Pou/ti/pws/poios/poso?

Ploia pou kaloun me mini-m h me satcom-b to modem tou grafeiou sta 2400.
(twra tha baloume kai satcom-c kai tha aneboume sta 9600, ante kai me
thn isdn sta 64K gia na kanoume kana rsync me ppp).
Kai h poio oikonomikh lysh katw apo aytes tis synthikes einai uucp

> Oriste to bzuucp.m4, kai ta bzuux kai bzrmail.

Than you vary much Christo, tha to dokimasw omws meta apo 15 meres
giati feygw - epitelous - gia diakopes

roryt