Logistika under linux

Nikos Ladis nikosladis at yifan.net
Fri Aug 24 14:55:01 EEST 2001

Στις Παρ 24 Αυγ 2001 13:15, γράψατε:
> Hello ricudis!
>
> den enoo to SAP/R3 san tin oikonomikoteri lisi .....!!! (safos den einai!!)
> enoo pos mia epixeirisi thelei ena arketa dinato logistiko paketo
> alla kai oikonomiko ... opote i lisi opensource-logistiko
> kaliptei kai ta dio !!!
>
> omos opos eipe kai o stamatis o logistis XYZ thelei kai support barbato!
>
> :))
>
> Topoglidis Con/nos
> (Trying only ... to learn!)

Και ποιος σου ειπε οτι ενω θελουμε ενα support βαρβατο οτι μπορουμε να το
εχουμε κιολας. Εχω μελετησει καλα την αγορα πανω σε αυτο το θεμα αλλα εχω
καταληξει στο συμπερασμα οτι καμμια εταιρια δεν προσφερει το support που
χρειαζομαστε. Εχει μεινει το προγραμμα τεζα Παρασκευη 15:00 και πρεπει να
κοψει το λογιστηριο πανω απο 150 τιμολογια για να δωθουν σε επιβατες πλοιου
που αμεσως μετα θα εφευγαν για ολη την Ευρωπη. Προγραμματιστης για να
διορθωσει την ανωμαλια φυσικα δεν βρεθηκε. το καραβι ειρθε. χαρτια οπως
φορτωτικες για εμπορευματα δεν μπορουσαν να δωθουν. τιμολογια δεν μπορουσαν
να δωθουν, αποδωση στην πλοιοκτητρια δεν μπορουσε να γινει.... Φανταζεται
κανεις τι τρεξιμο επεσε;
Το αποτελεσμα ; 2 εκ προστιμο απο την εφορια και καθυστερηση στον αποπλου του
πλοιου. Αμεσως μετα προσεγγισαμε αλλες 4-5 εταιρειες για αλλαγη προγραμματος
αλλα ολες μα ολες οταν φταναμε στο θεμα του support σφυριζαν αδιαφορα.

Αρα μιλαμε απλα για ενα νορμαλ support του στυλ . Απο Δευτερα ως Παρασκευη
απο 09:00 εως 16:00 και εφ'οσον γινει κληση απο την προηγουμενη και υπαρχει
διαθεσιμος προγραμματιστης.

Νικος Λαδης