Logistika dos under linux (semi-solved) [was: sendmail +antivirus.]

Kekes Stamatis skekes at internet.gr
Fri Aug 24 13:27:01 EEST 2001

roryt at roryt.gr wrote:

> Loipon, den einai kai toso dyskola ta pragmata
> Apla prepei na sthsoume mia etereia, pou tha bgazei to programma open source
> alla tha xrewnei gia to support :-)
> Alwste poses etereies apla dinoun to programma tsampa (closed source bebaia)
> alla xrewnoun to symbolaio syntirishs ?

Tote omos ksefeygoume apo to olo thema giati stin ousia payei na einai opensource opos
eipothike stin arxi, payti na einai free giati mporei na to parei o opoios dipote alla
omos stin ousia tha einai san na to agorazei mia pou den tha mporei na kanei sxedon
tipota xoris support.

> <plaka>
> Psilo-Asxeto.
> Pare paradeigma apo ton dromo pou anoikse h Caldera,
> eides ti leei o Love ? Poio poly aksizei to pws to paketareis/diafimizeis/poulas,
> para auta ta hlithia "bytes and bits" pou grafoun oi programmatistes
> </plaka>

> Giati oi etereies pou yparxoun ston xwro twra, mporoun na eggyithoun oti tha
> yparxoun meta apo X xronia, h estw tou xronou ? :-))

Nai fysika kai mporoun. Oi megales etaireies toulaxiston nai.
 Exete skeftei kai ta nomika kolymata pou endexomenos na prokypsoun opso px an kapoios
xrisimopoiei to software gia na forodiafeygei tote einai synypehtynos kai o
katasyeastis tou programmatos. Se mia tetoia periptosi poios tha einai aytos pou tha
stathei se mia pithani diki ????

> Wx ti mou thimises, ksenixtia Kyriakatika na fiaxtei to E10/E11 thn epoxh
> pou oute to ypourgio den eiksere pws eprepe na einai, kai agxh ateleiwta
> na bgoun ta entypa tou FPA kathe xrono, kai na mhn peftei h ektypwsh giati to entypo
> to efiakse o kyr-Mitsos pou kserei apo xarti toualetas, kai oxi apo mixanografiko
> xarti, kai alla polla kai anatrixiastika, mprrr, makriaaaa :-)))

Akrivos ayto elega. Den einai toso aplo oso fantazei na kaneis ena pelatologio alla an
mplextei kaneis me logistika kai emporika paketa tote prepei na anakeyteis kai me
tetoia pou sti xora mas einai para ma para polla.