Logistika dos under linux (semi-solved) [was: sendmail +antivirus.]

Kekes Stamatis skekes at internet.gr
Fri Aug 24 12:41:01 EEST 2001

Christo na me sygxoriseis alla epeidi douleya kapote se tetoies etaireies opos
einai i Singular kai exo zisei tous logistes apo poly ma para poly konta, ksero
oti theloun apo piso na exoun ena dynato ypovathro pou opos eipothike pio prin se
ayto to thread ena opensource project nai men einai kalo kai sigoura poly pio
oikonomiko alla omos to opensource mporei na eggyithei oti tha yparxei kai ta
epomena X xronia ??
 O eppaggelmatias pou thelei mia emporiki diaxeirisi i o logistis pou thelei to
X logistiko programma gia na tou lynei ta xeria theloun kai ena varvato support
pou pera apo tis megales etaireies pou exoun to prosopiko kai ta xrimata na to
kanoun poios allos mporei na to kanei ???
 Epsis yparxei kai kati allo, esto oti to thema support lynetai kai kapoioi apo
emas to kanoume oikeiothelos, kai eimaste synepeis malista se ayto, exeis skeftei
tis allages pou tha xreiazontai se oli tin efarmogi epeidi o X - Y ypourgos eide
enan efialti me to Freddy Krouger na tou apilei to paidaki tou, allazei ena nomo
kai prepei na allaksei kai to programma gia na einai symfono me ton kairnourio
nomo ? Kapoios prepei na enimeronetai gia ayta.
 Kai einai para polla akoma pou tha synantisei i omada pou tha asxolithei me to
olo thema. An pantos aksizei eimai ki ego mesa stin oli ypothesi opou mporo na
voithiso.

Christos Ricudis wrote:

> ARA, ti 8a protimhsoun, emas poy 8a toys plassaroume ena aisxro ncurses-based
> logistiko paketo se 80x25 VT100 emulation poy 8a tous 8ymizei to DOS poy toso
> latrepsan, h thn Singunisoft h opoia 8a prospa8hsei na toys poylhsei to
> kainourio Windows-based application ths,

> me apotelesma na prepei na ma8oun na
> xrhsimopoioyn PONTIKI!?

Yparxei omos Christo kai kati allo pou prepei na deis, kai ayto legetai updates
gia formes diloseon FPA i opoies allazoun kathe xrono gia paradeigma kai exeis na
kaneis me polels aktigories ektypoton gia paradeigma.