Logistika under linux

Topoglidis Con/nos ktop at gtpnet.com
Fri Aug 24 09:41:01 EEST 2001

 mipos einai SAP ????

 giati kai ego exo dei se kati supermarket (pliroforikis  onomata den
 leme.... :) )

 oti exoun PC (oxi me NT) me M$ Win98 kai kanoune telnet se ena SCO Unix !!!

 kai douleuoun mia xara ...
 an eksaireseis mia malakia pou eixane kanei stin arxi ....
 kai edines ektiposi sto printer apodiksi ... kai ebgene stin Tripoli !!!
 (kai to anastrofo!)

 nai to gnorizoun oti einai stathero ktl ktl ....
 to thema einai na peiseis kai tin mikri epixeirisi gia mia oikonomikoteri
 lisi
 kai pou einai kai poli poli kaliteri pio statheri ktl ...

 giati distixos .. pollous ellines diepei i skepsi .... einai akrivo einai
 kalo ktl ... (kai to einai bari einai einai kalo .. px gia tileorasi video
 pc ktl ... ) :)))

 Topoglidis Con/nos
 (Trying only ... to learn!)