xine+dxr3 compile

Nikiforakis Manos manolios at auth.gr
Fri Aug 24 03:12:01 EEST 2001

Γεία σε όλους.

Προσπαθώ να εγκαταστίσω την τελευταία έκδοση του xine (0.5.1)  με
υποστήριξη της κάρτας mpeg2 creative dxr3. Μιας και τα rpm πσκέτα όλος
παραδόξος δεν ήθελαν να εγκατασταθούν -χωρίς να λένε το
γιατί!!!!!!!!!!!!!!! αποφάσισα να πάρω τα sources και να κανω το κλασσικό
compile. Υπάρχουν 3 πακέτα. το em8300 που είναι στην ουσία ο driver για την
κάρτα, το xine-libs βιβλιοθήκες και τέλος το xine-ui που παρέχει το
εκτελέσιμο πλέον xine. Με τα 2 πρώτα όλα καλά. Με το xine-ui, ολοκληρώνεται
πολύ ωραία το configure και πάνω που αρχίζω να χαίρομαι, κάνοντας make και
μετά από αρκετή ώρα μεταγλώτιτσης με βγάζει σφάλμα κάτι σαν
/usr/bin/ld -lslang not found !
Παρόμοιο πρόβλημα εχω και στο Kdict .
Δε ξέρω γίνεται σ' αυτές τις περιπτώσεις...
Αν μπορουσε κάποιος να βοηθήσει θα ήμουν ευγνώμων,
Δουλεύω σε Mandrake 8.0 / KDE2.1.2

Nikiforakis Manos
Studing Physics at Aristotle University
Thessaloniki, Greece