Logistika dos under linux (semi-solved) [was: sendmail + antivirus.

Kekes Stamatis skekes at internet.gr
Wed Aug 22 14:03:01 EEST 2001

> kserw ti akribws apaitei to EuroFasma gia na treksei. 8a eixe endiaferon na to
> dokimasoume pantws.

 Kalo xeimona se olous mia pou oi diakopes teleiosane kai gyriame piso. Welcome
to hell loipon!!

 To Eurofasma Christo douleyei mono me tin conventional mnimi kai oxi me extended
i expanded. Thelei apo 540 KB eleythera kai pano. Thelei episis sto config.sys
FILES=100 kai mesa sto directory tou exei ena arxeio pou legetai m.bat gia to
emporiko paketo. Ekei orizei mia metavliti pou legetai SFILES="xx" opou to "xx"
einai enas dipsifios arithmos. Ayto tha prepei na ginei 100 giati to Eurofasma
koitaei kai to SFILES alla kai to FILES sto config.sys.
 Apo pleyras Novell to Eurofasma den koitaei Novell leitourgeies. Mporei anti gia
Novell na vlepei ena SMB share in an Winblow$ share kapou se kapoia topothesia.
To mono pou to noiazei einai na exei prosvasi sta arxeia.
 Elpizo na sas katatopisa.
  Filika
   Stamatis