printer programming

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Wed Aug 22 12:33:05 EEST 2001

Hello Nick!

  On 22 Aug 01, Nick Apostolakis wrote to Christos Ricudis with subject "Re:
printer programming":

 NA> swsti i apopsi sou omws edw yparxei ena mikro provlima.
 NA> otan typwneis se ascii agglika tote ola einai ok.
 NA> omws otan thes na typwseis ellinika se ektypwti pou den exei
 NA> ellinika fonts (px enas kroustikos, enas injekt ktl) tote ti kanoume?

Ma ayto einai OS-independent problhma.

Oi perissoteroi printers - eksairoumenwn twn daisywheel - exoun th dynatotha na
downloadiazoyn fonts, opote aplws stelneis ena preamble me ta fonts poy 8eleis
prin apo to keimeno sou. Bebaia ayto einai kara-printer-dependent, opote
mpaineis se allo louki meta.

--
Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.