printer programming

Nick Apostolakis nickapos at agriroot.aua.gr
Wed Aug 22 11:48:05 EEST 2001

swsti i apopsi sou omws edw yparxei ena mikro provlima.
otan typwneis se ascii agglika tote ola einai ok.
omws otan thes na typwseis ellinika se ektypwti pou den exei ellinika
fonts (px enas kroustikos, enas injekt ktl) tote ti kanoume?
 to postscript einai mia lysi alla oxi kai toso voliki otan thes to
programma sou na ftiaxnei reports....

|                   Nick Apostolakis                           |
|  e-mail: nickapos at agriroot.aua.gr n1978 at yahoo.com            |
|  Web Site: http://agriroot.aua.gr/~nickapos                  |