KDE 2.2 & Mikroproblhmata

Constantinos Antoniou costas at mit.edu
Tue Aug 21 20:37:00 EEST 2001

Kalispera,

An kai den to exw balei akoma to KDE2.2 na pw ena problima pou eixa kata
tin anabathmisi apo 2.1 se 2.1.1 (nomizw).
Ekana to rpm -Uhv k*.rpm (peripou) kai otan ekana restart kati elege oti o
dcop server ekane to ena kai to allo (kai basika den ekane tipota).

Lysi pou eixa brei tote itan *prin* to restart, san aplos xristis na kanw
rm /tmp/*

Profanws emene kai ekei kati apo to proigoumeno KDE...

Filika,

Costas