procmail help

DJ Art djart at linux.gr
Mon Aug 20 03:16:01 EEST 2001

On Sunday 19 August 2001 19:14, Giorgos Keramidas wrote:

> Analoga me to ti perimeneis na kanei to parapano ruleset.  O prwtos
> kanonas tha doulepsei, kai tha steilei ta mail pou kanoun match ontws
> sto /dev/null.  O deuteros den eimai sigouros gia to ti tha kanei,
> afou den exei kapoio 'action' apo kato.

εχεμ .... γκουχου, γκουχου :-) Ο δεύτερος κανόνας *έχει* action από
κάτω, το ! elsewhere at place.gr (δηλαδή τα κάνει όλα forward εκεί).

Ε, βασικά, έστειλα εκείνη την ώρα αυτήν την ερώτηση στη λίστα γιατί
ήταν ψιλο-επείγον, ήμουν στη μέση ενός "mail-bombing" λόγω Sircam και
έβλεπα τα attachments να μου έρχονται στο mailbox βροχή.
Τώρα, τη βρήκα τη λύση, όλα ΟΚ (και μάλιστα, ακριβώς όπως περιγράφω στο
ruleset που έγραψα).

και ίσως δεν περιέγραψα σωστά τί ήθελα:

> Ego sinithos xrhsimopoiw to procmail kapos etsi:

ναι, το διευκρίνησα πως δεν θέλω mailboxes και folders. Ουσιαστικά, εγώ
χρησιμοποιούσα σκέτο το .forward. Ε, ήθελα να συνεχίζεται να γίνεται το
forwarding, αλλά να μπορώ να βάλω κάποια φίλτρα.

>     DEFAULT=$HOME/mail/INBOX

κυρίως με μπέρδεψε αυτό εκείνη τη στιγμή. Εγώ ήθελα το default action
να είναι το forward των e-mails σε άλλη διεύθυνση.

> An to kaneis etsi, mia kalh idea einai na min ta 'petas sto
> /dev/null' kateu8eian, alla na kaneis forward ta mail pou epiase
> kapoio filtro se kapoio mailbox (p.x sto postmaster+spam at localhost),

ναι, σωστό αυτό. έτσι το έχω εκτός από μία διεύθυνση που δεν λέει να
καθαρίσει τον ιό και μου έχει γίνει πονοκέφαλος. Η συγκεκριμένη
διεύθυνση έφαγε το εξής ruleset:

:0
* ^From.*spammer at spam.gr
* > 200000
/dev/null

> [1] Fusika antistoixos tropos uparxei kai se allous MTA na baleis to
>     procmail na kanei local delivery, opws p.x. Qmail, Postfix, h
>     Exim, apla bariemai na grapso gia kathena apo autous pos akribos
>     ginetai.

το θέμα με το procmail είναι το εξής: όσοι παίρνουν e-mail από τους
ISPs τους μέσω μιας κοινής θνητής dialup σύνδεσης (σαν εμένα ;), το
procmail είναι ψιλο-άχρηστο (εκτός αν επρόκειτο για διαχωρισμό σε
folders). Διότι, αν εγώ το κάνω download το spam/Sircam με τα 500kb
attachment, τί να το κάνω το procmail ?? ξέρω να το σβήσω και με το
χέρι που λέει ο λόγος ;-) Το θέμα είναι να μπορεί κανείς να βάζει
φίλτρα στο e-mail account του στον ISP.

(μην κοιτάς εμένα που βολεύτηκα, είναι μια ολόκληρη φασαρία το πώς
τελικά ένα e-mail φτάνει στο mbox μου ;-)

Thanks for the help :)

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?