Not my problem (was: procmail against katitis dot xls dot pif)

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Aug 14 23:04:35 EEST 2001

Hello George!

  On 02 Aug 01, George Chlapoutakis wrote to All with subject "Re: Not my
problem (was: procmail against katitis dot xls dot pif)":

 GC> Ali8eia, exei paiksei kaneis me to Horde
 GC> (www.horde.org) kai to IMP? If so, mporeite na peite
 GC> empireies???? Really necessary, dioti kanw ena project
 GC> panw se auto, gia thn douleia!!!

Omorfo, poly omorfo, an kai 8a protimousa na mhn xrhsimopoiouse ayto to
sygkekrimeno tropo poy sou proteinoyn sto installation gia na kanei include ta
default .php arxeia toy - kai poy mperdeyontai me otidhpote allo tyxainei na
trexei katw apo PHP ston idio server, ektos bebaia an ftiakseis to
configuration opws 8a'prepe na einai :>

--
Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.