SAMBA vs MS filesharing

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Thu Aug 9 18:21:22 EEST 2001

Hello Moore!

  On 02 Aug 01, Moore wrote to All with subject "SAMBA vs MS filesharing":

 M> Thelo na ftiaxo ena terastio "skliro disko" (SAN) pou tha ton
 M> kanoun map polloi clients (ta perisotera Windows).

Ena SAN den einai aplws enas 'terastios sklhros diskos'

Einai ena oloklhrwmeno data storage system poy syndiazei to kostos enos High-
end RAID me thn eyxrhstia kai thn apodosh enos LAN, prosferontas stous IT
managers thn monadikh eykairia na kanoyn deploy ta teleytaia akronymia ths IT
industry se monadikes times.

--
Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.